پرداخت و قالیشویی فرش دستباف
نوشته شده توسط : ادمین

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

حتما فرش های نقش برجسته را دیده اید و عمل برجسته کردن نقش های فرش در پرداخت مشخص می شود. پرداخت برجسته توسط استاد کار ماهر انجام می شود و این برجسته سازی روحی تازه به فرش می بخشد.

انواع پرداخت:

فرش‌های گره‌ دار (پرزدار) پس از اتمام یا هنگام بافت پرداخت یا روگیری (سپرچین) می‌شوند به این معنی که اضافی پرز گره‌ها را قیچی کرده و ارتفاع را مناسب با رجشمار کوتاه می‌کنند.

۱.کوتاه کردن پس از بافت ۲ الی ۴ رج (با این امتیاز که امکان مشاهده و برطرف کردن غلط‌ بافی وجود دارد) شیوۀ اصفهان، کاشان، قم، اراک، ورامین، آذربایجان و نواحی غربی کشور

۲.کوتاه کردن پرز پس از اتمام فرش به وسیله قیچی برقی شیوۀ کرمان و شمال خراسان

 

فرش را شستشو می دهد. این عمل موجب براق شدن الیاف پشم  و… نیز شده و هم چنین باعث آن می شود که پرزها حالت خواب طبیعی خود را گرفته و طرح فرش به صورت مشخص تری جلوگر می شود و ضمن اینکه رنگ های اضافی در کلاف ها نیز بیرون آمده و رنگ فرش یکنواخت و مطبوع تر شود.

قالیشویی و نمایان شدن بافت:

پس از اولین قالیشویی و شستشوی فرش با آب گره ها و نامنظمی های فرش نمایان می شود. و این امر می توانید حرفه ای بودن یا آماتور بودن قالیبافان را نمایان کند. هرچه فرش گره های تمیز تر و منظم تری داشته باشد. فرش با ارزش تر است.

 

برای انجام پرداخت ساده یا نقش برجسته می توانید به قالیشویی ادیب یا قالیشویی آنلاین ادیب مراجعه کنید و از خدمات پرداخت فرش استفاده کنید.

 

توجه: برای انجام پرداخت ساده یا نقش برجسته می توانید به قالیشویی ادیب یا قالیشویی آنلاین ادیب مراجعه کنید و از خدمات پرداخت فرش استفاده کنید.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

, , , , , , , , , , , , , ,




:: برچسب‌ها: قالیشویی , قالی شویی , قالیشویی آنلاین , شستشوی فرش , شستشوی مبل , خشکشویی مبلمان , اعلاشویی , اعلا شویی , قالیشویی تهران , قالیشویی خوب ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: