ویژگی های فرش شهرضا و قالیشویی آن
نوشته شده توسط : ادمین

شکل گیری رسمی قالی بافی شهر رضا  در حدود ۱۲۰ سال پیش با ورود مهارجان آغاز و گسترش یافت. امروزه شهرضا یکی از مراکز قالی بافی در استان اصفهان است. که ویژگی های خاص فرش شهرضا موجب تمایز آن از دیگر مناطق شده است.

جنس فرش شهرضا:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

تار و چله فرش شهرضا عموما پنبه می باشد و پزر های آن از پشم است.

فرش دستباف شهرضا داری طرح و نقوش خاصی می باشد که از جمله آنها به نقشه سید میرزا  ، نقشه سولاری و طرح گلپری و نقشه گلدانی و ترنج و بوته افشان و همچنین طرح کبوتری میتوان اشاره کرد. طرح طاووس یکی از طرح های اصیل شهرضاست.

رجشمار و بافت فرش شهرضا:

رجشمار اغلب فرشهای اصفهان زیاد و عموماً از ۳۰ تا ۴۰ رج و در مواردی تا ۷۰ رج تغییر می‌کند. دارهای قالی مورد استفاده عموماً عمودی و ثابت هستند. اندازه فرشهای اصفهان اغلب ذرع و نیم، دوزرع و حداکثر ۶ و یا ۹ متر مربع است. ابعاد بزرگ‌تر از ۶ متر مربعی در فرشهای امروز اصفهان کمتر دیده می‌شود. گره فرش های شهرضا از نوع جفتی می باشد. که از نظر سرعت بافت بسیار مطلوب و اقتصادی می باشد.

قالیشویی فرش شهرضا:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

قالیشویی ( شستشوی فرش) فرش شهرضا بسیار مهم است. قالیشویی (شستشوی فرش ) فرش شهرضای اصفهان جز قالیشویی های خاص بوده. و قالیشویی ( شستشوی فرش) امکان پخش شدن رنگها و یا اصطلاحا رنگ قاطی کردن رنگ فرش وجود دارد و بسیار مهم است که فرش ها قبل از شستشو تثبیت رنگ شوند و این امر باید توسط یک کارشناس خبره قالیشویی ( شستشوی فرش ) انجام شود. و سپس با شامپو های مخصوص و صنعتی شسته شود تا پنبه و خامه فرش و خشک نشود. پیشنهاد ما برای قالیشویی فرش شهرضا اعلاشویی ( اعلا شویی ) می باشد.

 

توجه: اگر به خدمات قالیشویی ( شستشوی فرش) یا شستشوی مبل و خشکشویی مبلمان و شستشوی پشتی، شستشوی تشک نیاز دارید، به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش یا مبلمان شما با دستگاه های مخصوص شسته شود. ویژگی های فرش شهرضا و قالیشویی آن

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

 

 

, , , , , , , , , , , ,




:: برچسب‌ها: قالیشویی , قالی شویی , قالیشویی آنلاین , شستشوی فرش , شستشوی مبل , خشکشویی مبلمان , اعلاشویی , اعلا شویی , قالیشویی تهران , قالیشویی خوب ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: