شستشوی مبلمان از لکه انار
نوشته شده توسط : ادمین

انار یکی از میوه های مورد علاقه ایرانی هاست. این میوه پاییزی دوست داشتنی دشواری هایی نیز دارد. بسسیار اتفاق می افتد که دانه های انار فشرده شده. و لکه انار بر روی لباس ، مبل و یا فرش باقی می ماند. برای شستشوی مبل از لکه انار به ترتیب زیر عمل کنید.

مواد و وسایل مورد نیاز:

دستمال یا حوله کاغذی

آب سرد

مایع ظرفشویی

شامپو فرش

مسواک قدیمی یا برس قالیشویی نرم کوچک

پراکسید هیدروژن

حوله نخی تمیز و خشک

جذب لکه انار:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

معمولی لکه انار به حدی کوچک است که نمیتوان آب و رطوبت آن را با دستمال یا حوله کاغذی گرفت. اما اگر آب انار روی مبلمان شما ریخته است. بلافاصله دستمال یا حوله کاغذی روی لکه قرار دهید و تا جایی که ممکن است آب و رطوبت آن را جذب نمایید. دستمال را روی لکه بگذارید و بردارید. دقت کنید ک ه  لکه را به صورت افقی نمالید زیرا موجب گسترش لکه می شود.

شستشوی مبل با مایع ظرفشویی:

سپس ۲ قاشق مایع ظرفشویی بیرنگ را در ۲ فنجان آب سرد مخلوط کنید. و با مسواک قدیمی روی لکه انار بکشید. دقت کنید که لکه را گسترش ندهید. بهتر است از سمت لبه لکه به سمت مرکز لکه بکشید. و همچنین لکه را زیاد نسابید زیرا ممکن است پارچه مبلمان شما آسیب ببیند.

شستشوی مبل با شامپو:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

دو فنجان آب گرم را با با ۲ قاشق شامپو فرش ترکیب کنید. و به هم بزنید تا به حالت فومی در بیاید. سپس با اسفنج آغشته به  مواد مذکور روی لکه مبل بکشید. و لکه را بشویید. اگر پارچه مبلمان شما مخمل یا جیر است. از اسفنج زبر استفاده نکنید. سپس با حوله سفید و تمیز و خشک روی لکه بکشید. و آب و رطوبت را جذب کنید. و اثر لکه را بررسی نمایید. بهتر است این مرحله ۲ بار تکرار کنید.

اگر مبلمان شما روشن است:

یک قاشق پراکسید هیدروژن را با ۲ فنجان آب ولرم مخلوط نمایید. و روی لکه بکشید. دقت نمایید که پس از شستشوی مبل با پراکسید حتما لکه را آب کشی نمایید. برای این منظور روی لکه آب ولرم اسپری کنید. و لکه شسته شده را با حوله سفید نخی تمیز و خشک، خشک نمایید.

برای سفارش آنلاین شستشوی مبل کلیک کنید.

توجه: اگر به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل. خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، اعلا شویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود. قالیشویی و شستشوی فرش از لکه کاپوچینو.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

, , , , , , , , , , , , , ,




:: برچسب‌ها: قالیشویی , قالی شویی , قالیشویی آنلاین , شستشوی فرش , شستشوی مبل , خشکشویی مبلمان , اعلاشویی , اعلا شویی , قالیشویی تهران , قالیشویی خوب ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: