احیای دوباره برند فرش نایین در جهان
نوشته شده توسط : ادمین

محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان در شورای اداری شهرستان نایین تصریح کرد: هنر- صنعت فرش دستباف شهرستان نایین به دلیل قدمت تاریخی از ظرفیت های خوبی برای توسعه برخوردار است. و باید برای بهره برداری از این ظرفیت ها برنامه ریزی کرد.

وی با تقدیر از راه ‌اندازی کارگاه ‌های متمرکز قالی بافی در شهر نایین گفت: باید با توسعه این کارگاه ‌ها در شهرهای دیگر شهرستان و دهستان ‌ها افزون بر اشتغالزایی، زمینه تقویت اقتصاد این شهرستان را فراهم کرد.

توسعه صنعت فرش نایین:

استاندار اصفهان اضافه کرد: با توسعه صنعت فرش نایین و فراهم نمودن زمینه صادرات این کالا باید جایگاه فرش این شهرستان که از قدمت زیادی برخوردار است. را در سطح جهان بازآفرینی کرد. کارگاه ‌های فرش دستباف نایین می تواند. بگونه ای طراحی شود که افزون بر فعالیت های تخصصی و احیای دوباره برند فرش نایین در جهان، در زمینه جذب گردشگران خارجی به این خطه نقش آفرینی کند.

اجرای طرح در کوتاهترین زمان ممکن:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

همچنین استاندار اصفهان پس از بازدید از کارگاه های تولید فرش دستباف در شهر نایین، دستور داد طی یک هفته طرح جامعی برای توسعه کارگاه های قالیبافی در سطح این شهرستان تهیه و زمینه اجرایی شدن این طرح در کوتاهترین زمان فراهم شود. وی محمدعلی شجاعی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان را مامور رسیدگی به این موضوع کرد.

برای دیدن مقاله معرفی فرش نائین و ویژگی های آن کلیک کنید.

منبع: ایرنا

 

توجه: اگر به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل. خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، اعلا شویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد.

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

 

, , , , , , , , , , , ,




:: برچسب‌ها: قالیشویی , قالی شویی , قالیشویی آنلاین , شستشوی فرش , شستشوی مبل , خشکشویی مبلمان , اعلاشویی , اعلا شویی , قالیشویی تهران , قالیشویی خوب ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: