فرش شربیان و قالیشویی آن
نوشته شده توسط : ادمین

شربیان کجاست؟

شَرَبیان یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی ایران است. که بین سراب وتبریز قرار گرفته است.

جایگاه قالیبافی:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

یکی از دو اقتصاد و صنعت مهم در شربیان قالیبافی می باشد. که بعد از کشاورزی جایگاه ویژه ای دارد. ویژگی های بافت فرش و گلیم شربیان موجب تمایز فرشهای این منطقه از دیگر مناطق شده است. فرش شربیان اغلب به کشورهای خارج صادر می شود. ارزش بالای فـرش شربیان با گذشت زمان و کهنه تر شدن بیشتر می شود. واین امر موجب جذب مشتریان بیشتر شده است. هرچند به تازگی استفاده از رنگهای شیمیایی نامرغوب و بی کیفیت موجب صدمات زیادی به بازار فرش شربیان شده. که از جمله این آثار زیان بار از کاهش تقاضا برای فرش شربیان می توان نام برد.

نقش و طرح فرش شربیان:

نقشه فرش شربیان با طرحهای گل و بوته بافته می شود. از نقشه های معروف فرش شربیان نقشه مار است. که در آن ساقه های گل با رنگهای مختلف و با پیــچ و خم زیاد که در داخل ساقه نیز گلهای ریز بافته می شد. و در انتهاء  گل باز شده مانند دهان مار که در حالت بـــاز به طرفین خمیده می شد.

رونق فرش هریس:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

نقشه مار هنوز دربعضی ازکارگاهها هم بافته می شود. اما چندی است به دلیل افزایش بازار فرشهای با طرح نقشه هریس در شربیان نیز ازنقشه های فرش هریس در بافت قالی استفاده می شود.

پود فرش شربیان:

فرش شربیان معمولا به صورت فرش های بزرگ یک پودی می باشد.

 

 

توجه: اگر به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل. خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، اعلا شویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد.

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

 

, , , , , , , , , , , , , ,




:: برچسب‌ها: قالیشویی , قالی شویی , قالیشویی آنلاین , شستشوی فرش , شستشوی مبل , خشکشویی مبلمان , اعلاشویی , اعلا شویی , قالیشویی تهران , قالیشویی خوب ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: