افتتاح اولین نمایشگاه دائمی فرش ایران در جاکارتا
نوشته شده توسط : ادمین

افتتاح اولین نمایشگاه دائمی فرش ایران در جاکارتا:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

انور کمری، رایزن بازرگانی ایران در اندونزی با اعلام این خبر افزود: اولین فروشگاه و نمایشگاه دائمی فرش ایران به نام پاسارگاد در مکانی به مساحت ۳۱۰ متر مربع توسط یک ایرانی در جاکارتا تأسیس و با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا، رایزن بازرگانی، کارشناس اقتصادی سفارت، نمایندگان شرکت‌های بازرگانی مقیم اندونزی افتتاح شد.

گسترش تجارت با اندونزی:

وی در این خصوص افزود: پیش از این نیز به واسطۀ عواملی چون لزوم وجود مرکز دائمی عرض فرش ایرانی، واسطه‌های سایر کشورها در صادرات فرش کشورمان به اندونزی و کمرنگ بودن شناخت دیگر کشورها از توانمندی های کشورمان حضور مستقیم شرکت های ایرانی در بازار این کشور به تعویق افتاده بود.

ضرورت نمایشگاه دائمی فرش ایران در جاکارتا:

کمری با تبیین ضرورت ایجاد نمایشگاه و فروشگاه های دائمی ایران در دیگر کشور ها گفت: ایجاد چنین فروشگاهی توسط یک ایرانی با توجه به شناخت و ارتباط با تولیدکنندگان فرش کشورمان، ضمن حذف واسطه ها و صادرات مستقیم، می‌تواند فرصت مناسبی برای معرفی بهتر فرش ایرانی و در نتیجه افزایش صادرات به اندونزی باشد.

اندونزی بازاری مناسب:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

لازم به ذکر است، جاکارتا، پایتخت اندونزی و یکی از بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهرهای اسلامی است. جاکارتا بزرگ ترین شهر اندونزی و مرکز اقتصادی-تجاری، حمل ونقل و صنعتی این کشور و مرکز سیاسی-اداری ایالت جاکارتاست. کشور اندونزی با جمعیت ۲۶۰ میلیون نفری و حدود ۴۰ میلیون نفر جمعیت توانمند از نظر اقتصادی بازار مناسبی برای محصولاتی مانند فرش ایران است. طبق گزارشهای مرکز آمار اندونزی واردات انواع فرش و کفپوش این کشور، ۴۰ تا ۵۰ میلیون دلار در سال است.

 

توجه: اگر به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل. خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، اعلا شویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی ادیب با بیش از ۵۷ سال سابقه درخشان مراجعه کنید تا فرش  و مبلمان شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد.

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

 

, , , , , , , , , ,




:: برچسب‌ها: قالیشویی , قالی شویی , قالیشویی آنلاین , شستشوی فرش , شستشوی مبل , خشکشویی مبلمان , اعلاشویی , اعلا شویی , قالیشویی تهران , قالیشویی خوب ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: